Proces objednávání

PROCES OBJEDNÁVÁNÍ
OBJEDNÁVKA & PLATBA
Musím být u vás zaregistrovaný, abych nakoupil zboží?

Registrace pro nákup není nutná. Pokud si u nás registraci vytvoříte, budete mít možnost si vždy přehledně zkontrolovat stav svých objednávek. Zároveň budete mít na jednom místě vaše faktury k objednávkám, pohodlně v elektronické podobě.

Jak mohu objednávku zaplatit?

Z pohledu platby máte tři možnosti: platba kartou online formou ShoptetPay (rovněž ApplePay a Google Pay, popřípadě využití platebních tlačítek - přesměrování na platbu přímo ve vaší bance), dobírkou při převzetí balíku a platba bankovním převodem. Při vyzvednutí objednávky na prodejně lze platit v hotovosti / kartou.

Zboží nelze vložit do košíku / nelze dokončit objednávku. Co mám dělat?

Vložení do košíku zkuste opakovat. Pokud to i napodruhé nebude úspěšné, mohl vzniknout technický problém na naší straně, neodkladně nás kontaktujte skrze live-chat zde na našich stránkách v pravém dolním rohu. Jsme vám k dispozici každý den od 8:00 - 21:00. Popřípadě volejte +420 608 262 656, nebo emailem info@vitajuwel.cz.

Zboží, které chci, není skladem. Kde zjistím jeho dostupnost?

V rámci našeho sortimentu značky VitaJuwel se snažíme držet 99% produktů skladem. V případě nedostupnosti produktu nás, prosím, kontaktujte. Pro rychlou informaci o dostupnosti nás kontaktujte buď skrze live-chat, nebo telefonicky +420 608 262 656.

Nepodařilo se mi objednávku zaplatit přes platební bránu. Jak mám postupovat dál?

Nejjednodušší způsob je vytvoření nové objednávky s formou platby kartou online. Pokud ani napodruhé platba neproběhne, můžete částku zahradit bankovním převodem na základě potvrzení o objednávce, ve které naleznete podklady k platbě. Třetí variantou je zaslání objednávky na dobírku. V tomto případě vás poprosíme o informaci na email: info@vitajuwel.cz.

Jak zjistím, že je má objednávka platná?

Po uskutečnění objednávky vám na váš email přijde potvrzení o objednávce. Většinou se tak stane maximálně do 2-3 minut. V tu chvíli víte, že se objednávka uskutečnila a informace se dostala i k nám.

Udělal jsem objednávku. Neobdržel jsem potvrzení. Co mám dělat?

Standardně v těchto případech dochází k chybě v zadání emailové adresy. Objednávka sice projde naším systémem, ale nepřijde vám potvrzení na váš email. Pro rychlou informaci, zda vaši objednávku evidujeme, nás, prosím, kontaktujte buď skrze live-chat, nebo telefonicky +420 608 262 656, popřípadě emailem: info@vitajuwel.cz.

Chci udělat změnu v objednávce. Jak na to?

V tomto případě postačí odpovědět na potvrzovací email o vaší objednávce s požadavkem, jakou změnu chcete učinit. Vaši informaci o změně zapracujeme do objednávky.

Jak zjistím stav objednávky?

O stavu vaší objednávky vás budeme informovat ve třech krocích: 1) potvrzení o objednávce, 2) informace o zpracování objednávky a výdeji ze skladu, 3) předání zásilky kurýrovi danému dopravci.

Zvolil jsem platbu převodem. Jak zjistím, že vše proběhlo v pořádku?

V případě obdržení platby bankovním převodem odesíláme potvrzovací email. Pokud došlo k zaplacení objednávky bez obdržení potvrzovacího emailu, neodkladně nás kontaktujte. Zboží odesíláme obratem po obdržení finanční částky na náš účet.

Jak dlouho mám na zaplacení objednávky, když zvolím platební metodu “převodem”?

Splatnost objednávky je 7 dní. Doba splatnosti začíná dnem vytvoření objednávky. Po uplynutí lhůty je objednávka automaticky stornovaná.

MOŽNOSTI DORUČENÍ
Jaké jsou možnosti doručení objednávky?

Aktuálně spolupracujeme se dvěma dopravci, se kterými máme dlouhodobě kladné zkušenosti. Pro doručení přímo na vaši adresu využijte PPL. Druhou možností je využíti Zásilkovny s doručením na vámi zvolené výdejní místo.

Potřebuji expresní doručení. Lze obdržet balíček do druhého dne?

Naší snahou je každou objednávku odeslat “expresním” doručením. Pokud si uděláte objednávku do 10:30, garantujeme předání zásilky kurýrovi tentýž den. Dle našich zkušeností víme, že společnost PPL v 99% případů doručuje druhý den.

Jak rychle mohu očekávat doručení zboží v rámci České republiky?

Pokud si uděláte objednávku do 10:30, garantujeme předání zásilky kurýrovi tentýž den. Dle našich zkušeností společnosti PPL i Zásilkovna jsou schopny doručit balík do druhého dne. Záleží na vytížení dopravce, případně otevírací době výdejního místa.

Prodáváte skleněné výrobky. Dojde mi produkt bez poškození?

Jsme si plně vědomi, že pracujeme s výrobky ze skla. Na tomto základě věnujeme maximální pozornost balení, ochraně produktu, i expedici. Dle našich zkušeností víme, že 99% zásilek s produkty VitaJuwel dochází zcela v pořádku a bez poškození.

Lze zaslat objednávku i na Slovensko?

Dodání objednávky na Slovensko je samozřejmostí. Pro slovenské zákazníky doporučujeme využít naší slovenské verze e-shopu www.vitajuwel.sk.

Chci odeslat objednávku do zahraničí. Je to možné?

Realizace je samozřejmě možná. Při vytváření objednávky do poznámky uveďte přesnou adresu, kam budete chtít zásilku doručit. Po obdržení objednávky vás budeme kontaktovat s upřesněním částky za dopravu do dané destinace, na základě sazebníku od dopravce.

DORUČENÍ (VYZVEDNUTÍ) ZÁSILKY
Jakým způsobem mě bude dopravce informovat o času doručení zásilky?

U společnosti PPL obdržíte potvrzovací email o předpokládaném čase doručení zásilky. Zároveň obdržíte SMS zprávu a kurýr standardně zákazníkům před doručením zavolá. U společnosti Zásilkovna obdržíte SMS zprávu a email při příjmu zásilky na Vámi zvolené výdejní místo. V tom okamžiku je zásilka připravena k vyzvednutí.

Nestíhám si vyzvednout balík v Zásilkovně. Jak postupovat?

Standardní doba uložení zásilky je 5 dní. Za předpokladu, že nestíháte balík vyzvednout, kontaktujte informační linku: +420 216 216 516. Budete potřebovat informaci o trasovacím čísle a jméno a příjemní příjemce zásilky.

Kurýr z PPL mě na adrese nezastihl. Kde si mám balík vyzvednout?

U společnosti PPL to standardně funguje tak, že doručení balíku druhý den opakují. Pokud ani v tomto případě nedojde k doručení, kurýr zásilku vloží na nejbližší Parcel Shop (výdejní místo PPL). V tomto okamžiku budete informováni o adrese uložení zásilky.

Objednávku platím dobírkou. Obdržím od kurýra / na výdejním místě doklad o zaplacení?

Potvrzení o platbě obdržíte vždy, pokud si jej vyžádáte. Nezávisle na tom, zdali platíte platební kartou, či v hotovosti.

Mám si převzít od kurýra balík, který je evidentně poškozený?

V tomto případě si zásilku nepřebírejte. S největší pravděpodobnosti došlo k poškození zásilky vlivem špatného zacházení při přepravě. Neprodleně nás kontaktujte telefonicky +420 608 262 656, domluvíme se s vámi na dalším postupu.

Přišel mi balík a zboží je poškozené. Jak mám postupovat?

Neprodleně nás kontaktujte telefonicky +420 608 262 656. Společně věc vyřešíme k vaší maximální spokojenosti.

Kde si mohu objednávku z e-shopu vyzvednout osobně?

V tuto chvíli je osobní vyzvednutí možné v naší kamenné prodejně na adrese: Plzeňská 685, 330 27 Vejprnice-Brůdek.

Jak dlouho mám na vyzvednutí zásilky na vaší prodejně?

Doba pro vyzvednutí objednávky je 7 dní. Doba pro vyzvednutí začíná dnem vytvoření objednávky. Po uplynutí lhůty je objednávka automaticky stornovaná.

Obdržím potvrzení, že je zboží připraveno k vyzvednutí?

Ano, prostřednictvím emailu obdržíte potvrzení o tom, že zboží připraveno k vyzvednutí.

DÁRKOVÝ POUKAZ, DÁREK
Produkt mám jako dárek. Je možné zaslat balíček přímo na adresu obdarovaného?

To je samozřejmost, poprosíme o informaci do poznámky k objednávce. Rádi odešleme objednávku na vámi zvolenou adresu. Fakturu zasíláme elektronickou formu pouze vám, do balíku ji nevkládáme. Při vlastí objednávce bychom poprosili do poznámky zadat kompletní adresu, včetně tel. čísla, popřípadě emailu. Pokud email obdarovaného neuvedete, použijeme email váš. V tomto případě budete mít pomocí trasovacího čísla přesný přehled o doručení zásilky.

Produkt mám jako dárek. Mohu dostat k objednávce dárkovou tašku?

Samozřejmě. Postačuje uvést do poznámky k objednávce.

Je možnost u vás zakoupit dárkový poukaz? V jaké jsou hodnotě?

Dárkové poukazy v různých hodnotách jsou k dispozici v našem e-shopu. Po obdržení objednávky dárkového poukazu s danou hodnotu obratem odesíláme v tištěné formě dárkový poukaz, včetně produktového katalogu.

Má dárkový poukaz omezenou platnost?

Platnost dárkového poukazu je 12 měsíců.

Jak mohu dárkový poukaz uplatnit?

Každý dárkový poukaz má unikátní kód. Ten lze uplatit při kompletaci objednávky. V nákupním košíku jej vložte do kolonky “slevový kód”, automaticky se vám odečte částka uvedená na dárkovém poukazu. Hodnotu poukazu je nutné vyčerpat jedním nákupem, nelze částky rozdělit.

Mám dárkový poukaz, ale nelze jej v košíku. Jak postupovat?

Pro další postup v této věci nás, prosím, kontaktujte buď skrze live-chat, nebo telefonicky +420 608 262 656, popřípadě emailem: info@vitajuwel.cz.